مشکل احراز هویت در برنامه شاد

403 کاربر گرامی دسترسی شما مقدور نیست لطفا مجددا به اپلیکیشن شاد مراجعه نموده و درخواست خود را ارسال نمایید. بازگشت به شاداپ

انجام احراز هویت دانش آموز

مشکل احراز هویت در برنامه شاد

منبع: ساینس هاب

 

برخی کاربران موفق به انجام احراز هویت در سامانه شاد نمی شوند و پیام موفقیت آمیز عکس فوق را مشاهده نمی کنند. اگر با صفحه ی فوق و پیام: دانش آموز گرامی احراز هویت شما با موفقیت انجام شد. لطفا مجددا به اپلیکیشن شاد مراجعه نموده و درخواست خود را ارسال نمایید. مواجه شدید که کار موفقیت آمیز بوده و کافی است کارهای زیر را انجام بدهید:

به اپلیکیشن شاد مراجعه کنید و دوباره گزینه ورود مدیر/معلم/دانش آموز را انتخاب کنید و سپس گزینه دانش آموز را انتخاب کنید. اما این بار گزینه ی لیست دانش آموزان را انتخاب کنید. سپس نام دانش آموز به شما نمایش داده می شود و آن را انتخاب میکنید و در مرحله ی بعد بر روی نام کلاس خود کلیک کرده و وارد گروه کلاسی خود می شوبد.

اما در صورتی که به مشکل احراز هویت در برنامه شاد خوردید و با ارور 403 کاربر گرامی دسترسی شما مقدور نیست لطفا مجددا به اپلیکیشن شاد مراجعه نموده و درخواست خود را ارسال نمایید. بازگشت به شاداپ مواجه شدید می تواند دلایل متعددی داشته باشد.

به عنوان مثال ممکن است در بازدید های قبلی از این سایت کش در مرورگر باقی مانده باشد و باعث ایجاد این مشکل شده باشد. و یا اینکه عدم سازگاری مرورگر گوشیتان با پیامرسان شاد می تواند عامل نمایش ارور 403 شده باشد. و یا دلایل دیگر…

اما برای اینکه این مشکل را حل کنید می توانید از آموزش زیر استفاده کنید:

 

403 کاربر گرامی دسترسی شما مقدور نیست لطفا مجددا به اپلیکیشن شاد مراجعه نموده و درخواست خود را ارسال نمایید. بازگشت به شاداپ 

حل ارور و خطای ۴۰۳ سایت شاد

خطای 403 کاربر گرامی دسترسی شما مقدور نیست در سایت شاد

خطای 403 کاربر گرامی دسترسی شما مقدور نیست در سایت شاد

حل خطای 403 کاربر گرامی دسترسی شما مقدور نیست

در دو حالت ممن است شما با ارور 401 یا خطای 403 کاربر گرامی دسترسی شما مقدور نیست مواجه شوید:

ارور ۴۰۱ سایت شاد

در صورتی که هنگام ورود به سایت shad.medu.ir  با ارور ۴۰۱ مواجه می شوید، به این علت است که به طور مستقیم وارد سایت شده اید. در حالی که برای انجام احراز هویت در سامانه شاد بایستی در ابتدا نسبت به نصب اپلیکیشن شاد اقدام کنید و از طریق این برنامه جهت احراز هویت به سایت شاد منتقل شوید.

ارور ۴۰۳ سایت شاد

اما مشکل پیچیده تر زمانی رخ می دهد که کاربری به درستی و از طریق قسمت احراز هویت در برنامه شاد به سایت هدایت می شود اما با ارور و خطای ۴۰۳ سایت شاد مواجه می شود. که این هم یک صفحه ی آبی رنگ اشت متن آن به شکل زیر است:

403 کاربر گرامی دسترسی شما مقدور نیست لطفا مجددا به اپلیکیشن شاد مراجعه نموده و درخواست خود را ارسال نمایید. بازگشت به شاداپ 

اما در بخش بعد، راهکار هایی به شما ارائه خواهم داد تا بتوانید ارور 403 سایت شاد را برطرف کنید.

چرا برنامه شاد ارور میده (رفع ارور 403)

در پاسخ به این سوال که چرا برنامه شاد ارور میده می توان دلایل مختلفی را بررسی کرد مثلاً اینکه قبلاً وارد این سایت شده باشید و کش و کوکی مرورگر باعث ایجاد این مشکل شده باشند و… اما به طور کلی چند راهکار برای رفع خطای 403 سایت شاد ارائه خواهم داد:

  • از یک مرورگر خوب مثل گوگل کروم استفاده کنید و آن را به جدیدترین نسخه آپدیت کنید. (برای نصب و یا آپدیت گوگل کروم به پلی استور گوشی خود مراجعه کنید)
  • کش (حافظه پنهان) و کوکی های مرورگر خودتان را پاک کنید. برای اینکار در مروگر گوگل کروم ابتدا علامت سه نقطه روی هم که در سمت راست نوار بالایی قرار دارد را زده گزینه History را انتخاب کنید و سپس گزینه ی Clear Browsing Data را انتخاب کنید. در این قسمت همه تیک ها را بزنید (از جمله Cached و Cookies) و در نهایت Clear Data را از پایین صفحه بزنید. حالا دوباره به اپلیکیشن شاد مراجعه کرده و از اول احراز هویت را انجام بدهید.
  • در صورتی که مراحل فوق سودبخش نبود، مرحله ی احراز هویت را از طریق یک سیستم دیگر انجام دهید. به خصوص در صورتیکه از دستگاه های خاصی مثل تلویزیون های هوشمند و یا تبلت های قدیمی استفاده می کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انجام احراز هویت دانش آموز ,انجام احراز هویت در سامانه شاد ,شبکه شاد آموزش و پرورش ,حل خطای 403 کاربر گرامی دسترسی شما مقدور نیست ,ارور ۴۰۳ سایت شاد ,shad.medu.ir | سامانه شاد | چگونه وارد بات شاد شویم ,مشکل احراز هویت در برنامه شاد ,403 کاربر گرامی دسترسی شما مقدور نیست لطفا مجددا به اپلیکیشن شاد مراجعه نموده ,