عکس تبریک عاشقانه عید نوروز 99 | شعر و متن های جدید عاشقانه عید 1399

 

عکس تبریک عاشقانه عید نوروز 99 | شعر و متن های جدید عاشقانه عید 1399

تبریک عاشقانه عید نوروز 99 

در این بخش مجموعه ای از عکس ها و متن های تبریک عاشقانه عید نوروز را مرور می کنیم. کمتر از 48 ساعت تا نوروز باستانی و جشن بهار فاصله داریم، در این سال و به دلیل شیوع بیماری کرونا و پیشگیری از ابتلا به این ویروس نمی توانیم دید و بازدیدهای زیادی داشته باشیم. به همین خاطر موج تبریک ها و شادباش ها بیشتر در فضای مجازی جریان دارند.

 

 

 

عکس و متن تبریک عاشقانه سال نو 1399

عکس تبریک عاشقانه عید نوروز 99 | شعر و متن های جدید عاشقانه عید 1399

تبریک عید به عشقم  99 + عکس عید نوروز 98

عکس تبریک عاشقانه عید نوروز 99 | شعر و متن های جدید عاشقانه عید 1399

متن عیدت مبارک عشقم | عیدت مبارک عشق من

عکس تبریک عاشقانه عید نوروز 99 | شعر و متن های جدید عاشقانه عید 1399

چه شور و حالی بازم یه سال دیگه

یکی به یکی دیگه از عشق میگه

همه پیش همدیگه یه حالی داریم

تو که پیش من باشی برقراریم

بهار سر سبز دلم یه سال تازه

به عشق تو امسالم یه دنیا رازه

چه حال خوبیه با تو یکیه دلامون

من و تو یه سفر تو هوای بارون

عیدت مبارک عشقم

عکس تبریک عاشقانه عید نوروز 99 | شعر و متن های جدید عاشقانه عید 1399

تبریک عید به عشقم 99

عکس تبریک عاشقانه عید نوروز 99 | شعر و متن های جدید عاشقانه عید 1399

عکس عیدت مبارک عاشقانه

عکس تبریک عاشقانه عید نوروز 99 | شعر و متن های جدید عاشقانه عید 1399

باز دل دیوونه

تو دل این خونه

از عطر تو مست

و این روزا مهمونه

عشق سر هر کوچه شهر

خوش و آرومه

بهار سر سبز دلم

یه سال تازه به عشق تو

امسالم یه دنیا رازه

محبوب من سال نو مبارک

عکس تبریک عاشقانه عید نوروز 99 | شعر و متن های جدید عاشقانه عید 1399

عکس پروفایل عاشقانه برای عید نوروز 1399

عکس تبریک عاشقانه عید نوروز 99 | شعر و متن های جدید عاشقانه عید 1399

جملات عاشقانه برای تبریک عید نوروز

عکس تبریک عاشقانه عید نوروز 99 | شعر و متن های جدید عاشقانه عید 1399

تو که عین منی

عید منی

تو مغناطیس دنیامی

دلم دور تو می گرده

یک سال دیگه گذشت

از با هم بودن مون

امیدوارم این با هم بودن

جاودانه بشه و هر نوروزی که میاد

بهترین عیدی من باشی

نوروزت مبارک باشه

عکس تبریک عاشقانه عید نوروز 99 | شعر و متن های جدید عاشقانه عید 1399

عکس پروفایل عیدت مبارک عشقم

عکس تبریک عاشقانه عید نوروز 99 | شعر و متن های جدید عاشقانه عید 1399

شعر عاشقانه برای تبریک عید نوروز 1399

عکس تبریک عاشقانه عید نوروز 99 | شعر و متن های جدید عاشقانه عید 1399

حضور تو

با ارزش ترین عیدی

نوروز من است

عیدت مبارک عشق جان

امیدوارم تا وقتی که نفس می کشم

هر بهاری که میاد

نوروزش رو با تو جشن بگیرم

عیدت مبارک زندگی من

عکس تبریک عاشقانه عید نوروز 99 | شعر و متن های جدید عاشقانه عید 1399

عکس نوشته سال نو عاشقانه

عکس تبریک عاشقانه عید نوروز 99 | شعر و متن های جدید عاشقانه عید 1399

اس ام اس تبریک عید عاشقانه 99

عکس تبریک عاشقانه عید نوروز 99 | شعر و متن های جدید عاشقانه عید 1399

تمام لحظه های هستی من

پر شده از حضور تو

در تمام روز، در تمام شب

در تمام هفته، در تمام ماه

و در تمام سالی که گذشت

نازنین من

عیدت مبارک

تو بهترین اتفاق زندگی منی

عکس تبریک عاشقانه عید نوروز 99 | شعر و متن های جدید عاشقانه عید 1399

متن عیدت مبارک عشقم

عکس تبریک عاشقانه عید نوروز 99 | شعر و متن های جدید عاشقانه عید 1399

پروفایل عیدت مبارک عاشقانه

عکس تبریک عاشقانه عید نوروز 99 | شعر و متن های جدید عاشقانه عید 1399

هرچی آرزوی خوبه مال تو

هرچی که خاطره داری مال من

اون روزای عاشقونه مال تو

این شبای بی قراری مال من

منم و حسرت با تو (ما) شدن

الهی قسمت بشه

تو سال جدید قسمت هم باشیم

قشنگ ترین امضامون رو

برای هم بزنیم و نگه داریم

عیدت مبارک همه هستی من

عکس تبریک عاشقانه عید نوروز 99 | شعر و متن های جدید عاشقانه عید 1399

عکس عاشقانه سال نو 1399

عکس تبریک عاشقانه عید نوروز 99 | شعر و متن های جدید عاشقانه عید 1399

تبریک عاشقانه عید نوروز 99

عکس تبریک عاشقانه عید نوروز 99 | شعر و متن های جدید عاشقانه عید 1399

ماه منی همراه منی

دلبر دلخواه منی

شعر ترم، تاج سرم

مهر تو را، چند بخرم؟

دیر برو، زود بیا

راهی اگر بود بیا

فکر توام هر نفس

دور تو می گردم و بس…

ماه من عیدت مبارک

تو آرزوی همیشگی منی

دوستت‌ دارم عشق جانم

ایشالا امسال هم سقف هم بشیم