دانلود اپلیکیشن شبکه اجتماعی شاد آموزش و پرورش

دانلود نرم افزار شاد آموزش و پرورش اپلیکیشن شاد برای دانش اموزان و معلمان

shad.medu.ir | شبکه اجتماعی دانش آموزان شاد | برنامه شاد آموزش و پرورش

دانلود اپلیکیشن شاد آموزش و پرورش

shad.apk

دانلود پیام رسان شاد

دانلود پیام رسان شاد

شبکه اجتماعی دانش آموزان شاد

shad.medu.ir

+ توضیحات کامل درباره پیامرسان شاد +

 

در راستای آموزش مجازی دانش اموزان در ایام بحرانی که مدارس در مقاطعی به دلایل مختلف تعطیل می شوند و همچنین در راستای توسعه ی عدالت آموزشی برای فراهم کردن شرایط آموزش یکسان برای همه دانش آموزانِ سراسر کشور، استفاده از فضای مجازی به عنوان یکی از مهمترین راهکارها در نظر گرفته شده و شبکه اجتماعی دانش اموزان برای آموزش (شاد) آماده سازی شده است.

در شبکه تعاملی شاد، نمایش مجازی از کلاس های مدرسه ایجاد شده و در حقیقت تصویری واقعی از محیط کلاس ها اتفاق می افتد. برای هرکلاسِ مدرسه گروهی تشکیل می شود که تمام دانش آموزان کلاس در آن عضو می شوند و معلم، مدیر آن کلاس یا گروه خواهد شد و دانش آموزان و معلمان می توانند فعالیت های آموزشی خود را در آن ادامه دهند.

این صفحه را برای اطلاع از آخرین تغییرات سامانه شاد ذخیره کنید.

اولین نکته ای که بایستی به آن توجه کنید این است که شبکه اجتماعی دانش آموزان شاد یک اپلیکیشن پیام رسان مجزا نیست بلکه در بستر یکی از پیامرسان های موجود (سروش، بله، گپ، آی گپ و روبیکا) فعالیت می کند. یعنی برای دانلود پیام رسان شاد در واقع بایستی در ابتدا یکی از این اپلیکیشن های پیامرسان که مدیر مدرسه شما انتخاب کرده است را نصب کنید. در انتهای همین مطلب لینک دانلود تمام این پیام رسان ها ارائه شده است.

^^^

پیام رسان شاد

^^^

با توجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه وزارت بهداشت مبنی بر قرنطینه در خانه و به حداقل رساندن رفت , آمدها جهت حفظ سلامتی افراد، وزارت آموزش و پرورش اقدام به راه اندازی سامانه آموزش مجازی شاد نموده تا معلمان بتوانند از طریق کلاسهای مجازی خود، دانش آموزان را در سراسر کشور آموزش دهند. با توجه به این که در شرایط اضطراری فعلی، برای اولین بار به صورت گسترده از این روش برای آموزش دانش آموزان استفاده میگردد، لازم است تمامی ارکان تعلیم و تربیت شامل (مدیران، معلمان، دانش آموزان و اولیا) هر کدام دارای روحیه ی انعطاف پذیر باشند تا بتوان فرایندهای طولانی تدریس که به صورت حضوری انجام میگرفت را از طریق سامانه مجازی شاد انجام دهیم.

هر فضای آموزشی مجازی دقیقا منطبق با مشخصات، ساختار، برنامه کلاسی، کلاس بندی فعلی، نیروی انسانی، دانش آموزان و تعداد آنها در مدرسه حقیقی شما در سال تحصیلی جاری (98-99) است و قبلا بر اساس سیستم سناد وزارت آموزش و پرورش با عنوان شبکه اجتماعی دانش آموزی شاد ایجاد شده است.

کافی است مطابق با دستورالعملی که در ادامه ی همین مطلب آمده است وارد مدرسه خودتان شوید. آنگاه متناسب با نقشی که در مدرسه حقیقی خود داشته اید در مسیر فعالیت مرتبط با خویش در مدرسه مجازی قرار خواهید گرفت.

تشکیل و استفاده از مدرسه مجازی، قطعی و فعال شدن آن در موازات همه مدارس کشور ضروری است و سوابق تدرس و فعالیت معلمان در هر درس، ضبط و تا پایان شهریور 99 ذخیره می شود.

^^^

نحوه ورود به شبکه اجتماعی دانش آموزان شاد

^^^

برای ورود به شبکه اجتماعی دانش آموزان شاد (پیام رسان شاد) بایستی مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا یکی از اپلیکیشن های بستر شبکه اجتماعی شاد که در انتهای همین مطلب ارائه شده است را دانلود و نصب کنبد.
  • سپس با کلیک بر روی لینک زیر به صفحه وب medu.vaslapp.com وارد شوید.

ورود به وبسایت شبکه اجتماعی شاد

  • در صفحه باز شده، برای احراز هویت در سامانه شاد کادر های موجود را با اطلاعات خواسته شده پر کنید.
  • حالا بر روی دکمه ی ورود به گروه کلاس من کلیک کنید.
  • بعد از انجام این کار وارد اپلیکیشن شاد آموزش و پرورش مربوط به کلاس خودتان در یکی از پیامرسان های ذکر شده خواهید شد.

 

^ اپلیکیشن های بستر شبکه اجتماعی شاد ^

در بخش زیر لینک صفحه دانلود پیامرسان های سروش، گپ، بله و روبیکا را تقدیم شما می کنم تا اگر هیچ کدام از آنها را بر روی سیستم خود ندارید، بنابر سلیقه خودتان یک کدام از آنها را دانلود و نصب کنید. تمام این پیامرسان ها دارای نسخه ی تحت وب هم می باشند و بنابراین اگر اپلیکیشن هیچ کدام را نصب نکردید باز هم می توانید از طریق نسخه مرورگر ثبت نام کرده و استفاده کنید.

دانلود پیامرسان سروش (اندروید، ویندوز و ios)

دانلود پیامرسان بله (دارای نسخه های اندروید، ios و تحت وب)

دانلود روبیکا (دارای نسخه های اندروید، ios و تحت وب)

دانلود پیامرسان گپ (دارای نسخه های اندروید، ویندوز،مک،لینوکس، ios و تحت وب)

پس از نصب یک پیام رسان، با مراحل ورود به shad.medu.ir که در ایتدای مطلب ذکر شد همراه باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شبکه شاد آموزش و پرورش ,shad.medu.ir ,دانلود اپلیکیشن شبکه اجتماعی شاد آموزش و پرورش ,دانلود نرم افزار شاد آموزش و پرورش اپلیکیشن شاد برای دانش اموزان و معلمان ,shad.medu.ir | شبکه اجتماعی دانش آموزان شاد | برنامه شاد آموزش و پرورش ,دانلود اپلیکیشن شاد آموزش و پرورش ,shad.apk ,دانلود پیام رسان شاد ,دانلود پیام رسان شاد نسخه ios ,دانلود پیام رسان شاد برای اپل ,دانلود پیام رسان شاد برای ایفن ,دانلود برنامه پیام رسان مداد برای اندروید ,شبکه اجتماعی دانش آموزان شاد ,سامانه شاد ,نرم افزار شاد برای اندروید ios و ,