خطای ۴۱۷ در برنامه شاد چیست + راهنمای رفع ارور 417 برنامه شاد
راهنمای رفع خطای 417 در برنامه شاد

ارور ۴۱۷ سامانه شاد

رفع خطای 417 در برنامه شاد

ارور ۴۱۷ سامانه شاد به چه علت بروز می دهد و رفع خطای 417 در برنامه شاد چگونه ممکن است؟ با خواندن ادامه این مطلب قادر به رفع ارور 417 برنامه شاد خواهید بود.

 

خطای ۴۱۷ در برنامه شاد چیست ؟ در این نوشتار نحوه ی برطرف کردن خطای 417 اپلیکیشن شاد (کاربر گرامی دسترسی به سرور مقدور نیست لطفا دقایقی دیگر درخواست خود را ارسال نمایید) آموزش داده خواهد شد.

طرح آموزش مجازی آموزش و پرورش در قالب شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) درست مثل انتخاب نامش که پس از چند روز به شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) تغییر کرد، در زمینه ی فنی و نرم افزاری هم با مشکلات عدیده ای همراه بوده است. 24 خبر از ابتدای این طرح همواره در راستای کمک به دانش آموزان و والدین و همچنین معلمین و مدیران تلاش کرده است و آموزش ها و مطالب مختلف پیرامون این سامانه را در تگ: شبکه اجتماعی دانش آموزان تقدیم شما کرده است.

یکی از مواردی که دانش آموزان و حتی معلمین با راه اندازی سامانه شاد با آن مواجه شده اند خطاها و ارورهای سایت شاد در مرحله ی احراز هویت در برنامه شاد بوده است. در مطلب دیگری پیرامون روش های رفع ارور 401 و 403 شاد نوشتم اما ارور دیگری که کاربران زیادی با آن مواجه شده اند ارور ۴۱۷ سامانه شاد هست که در نوشتار پیش رو با هم بررسی خواهیم کرد.

رفع خطای 417 در برنامه شاد

از آنجایی که دسترسی به سرور سایت شاد فقط از داخل ایران امکان پذیر است بنابراین در صورتی که از هرگونه VPN و فیلترشکن استفاده کنید، آی پی شما به کشوری خارجی تغییر کرده و در هنگامی که قصد دارید برای احراز هویت به سایت سامانه شاد متصل شوید با ارور 417 مواجه خواهید شد.

پس اولین کاری که باید انجام دهید این است که فیلترشکن یا VPN و هر عامل دیگری که باعث تغییر آی پی اینترنت شما می شود را خاموش کنید. برخی مواقع حتی بعد از خاموش کردن فیلترشکن، تنظیمات پراکسی در APN یا مرورگر به درستی عمل نمی کند و ip شما به اشتباه تشخیص داده می شود پس اگر مشکل ادامه دار بود بعد از خاموش کردن فیلترشکن، گوشی خود را ریستارت کنید و همچنین اگر از اینترنت ADSL استفاده می کنید، یکبار مودم خود را نیز خاموش کنید و بعد از مدتی دوباره روشن کنید.

برای اینکه مطمئن شوید که ip ااتصال اینترنت شما متعلق به کشور ایران است می توانید این مسئله را با ابزارهای آنلاین موجود استعلام کنید.

برای این منظور روی این لینک کلیک کنید: چک کردن موقعیت ip سپس در صفحه ی باز شده بخش Country را نگاه کنید و اگر ایران (IRAN) را نشان داده بود متوجه خواهید شد که هیچ VPN و فیلترشکنی موجب تغییر IP شما نشده است و از این جهت مشکلی ندارید. اما اگر کشوری جز ایران را نشان داد مشخص می شود که VPN روشن است و یا تنظیمات پراکسی اتصال شما به هم ریخته است.

در هر صورت پس از اطمینان از خاموش بودن فیلترشکن مجدداً نسبت به احراز هویت در برنامه شاد اقدام کنید.

علاوه بر آن نکات زیر را نیز مد نظر داشته باشید:

  • شلوغی سرور: ممکن است سامانه شلوغ باشد بنابراین در ساعات دیگر دوباره اقدام کنید.

اگر خطا پس از ورود به صفحه احراز هویت و در مراحل بعدی رخ می دهد به این موارد نیز توجه کنید:

  • صفحه کلید: هنگام ورود اعداد، صفحه کلید گوشی یا سیستم شما باید انگلیسی باشد. اگر کیبورد گوشی روی فارسی تنظیم شده است آن را به انگلیسی تغییر دهید تا اعداد به صورت انگلیسی وارد شوند
  • فیلد تقویم تولد: برای وارد کردن تاریخ تولد از کادر موجود، سال و ماه و روز را انتخاب کنید و به صورت دستی وارد نکنید.
  • کد امنیتی: وارد کردن کد امنیتی حاصل جمع اعداد را فراموش نکنید.

در صورتی که باز هم با خطا مواجه شدید پیشنهاد می شود به لینک: رفع خطای 403 در برنامه شاد نیز سر بزنید و موارد گفته شده در آن مطلب را هم امتحان کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها
رفع خطای 417 در برنامه شاد – ارور ۴۱۷ سامانه شاد ,ارور 417 ,ارور برنامه شاد ,خطا 417 برنامه شاد ,خطای 417 در اپلیکیشن شاد چیست ؟ shad.medu.ir ,رفع خطای 417 در برنامه شاد ,خطای ۴۱۷ در برنامه شاد چیست ,ارور 417 برنامه شاد ,ارور 417 شاد ,ارور 417 نرم افزار شاد ,ارور ۴۱۷ شاد ,ارور 417 اپلیکیشن شاد ,