لینک دانلود برنامه شاد آموزش پرورش از کافه بازار

+ لینک مستقیم دانلود اپلیکیشن شاد

دانلود برنامه شاد آموزش پرورش از بازار

 

دانلود برنامه شاد آموزش پرورش از بازار

^^^

از آنجایی که تاکنون اپلیکیشن پیام رسان شاد در کافه بازار قرار نگرفته است لذا در این بخش می توانید این برنامه را به صورت مستقیم از رسانه ی دانلود رایگان دریافت و نصب کنبد.

 

مدیران، معلم ها و دانش آموزان برای نصب اپلیکیشن شاد می توانند فایل نصبی برنامه شاد آموزش و پرورش نسخه ی 2.3.0 (جدیدترین نسخه) را با کلیک بر روی لینک زیر به صورت مستقیم دانلود کنند:

دانلود فایل نصبی نرم افزار شاد با حجم 20 مگابایت

با پیگیری های مستمر مقام عالی وزارت و همکاری وزارت ارتباطات، دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی، مساعدت دانشگاه صنعتی شریف و  تلاش شبانه روزی تیم فنی، اجرایی و حقوقی پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش بنام SHAD AP   بامالکیت و مدیریت وزارت متبوع، در مرحله بهره برداری قرار گرفت که از لینک بالا می توانید آن را دریافت و نصب کنید.

^^^

همچنین از آنجایی که تعداد زیادی از دانش آموزان و معلم ها به گوشی اندرویدی دسترسی ندارند و ممکن است برخی افراد گوشی های ساخت شرکت اپل (با سیستم عامل IOS) داشته باشند و یا برخی دیگر فقط به لپ تاپ و کامپیوتر (با سیستم عامل ویندوز، لینوکس یا مک) دسترسی داشته باشند بنابراین لزوم انتشار نسخه ی غیر اندرویدی اپلیکیشن شاد احساس میشد. بنابر این نسخه ی تحت وب برنامه شاد آمورش و پرورش منتشر شد و در در لینک زیر در اختیار عموم قرار گرفته است.

 

نسخه ی تحت وب برنامه شاد

^^^.

در راستای آموزش مجازی دانش اموزان در ایام بحرانی که مدارس در مقاطعی به دلایل مختلف تعطیل می شوند و همچنین در راستای توسعه ی عدالت آموزشی برای فراهم کردن شرایط آموزش یکسان برای همه دانش آموزانِ سراسر کشور، استفاده از فضای مجازی به عنوان یکی از مهمترین راهکارها در نظر گرفته شده و شبکه اجتماعی دانش اموزان برای آموزش (شاد) آماده سازی شده است.

در شبکه تعاملی شاد، نمایش مجازی از کلاس های مدرسه ایجاد شده و در حقیقت تصویری واقعی از محیط کلاس ها اتفاق می افتد. برای هرکلاسِ مدرسه گروهی تشکیل می شود که تمام دانش آموزان کلاس در آن عضو می شوند و معلم، مدیر آن کلاس یا گروه خواهد شد و دانش آموزان و معلمان می توانند فعالیت های آموزشی خود را در آن ادامه دهند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها
برنامه آموزش و پرورش دانلود | کافه بازار ,دانلود اپلیکیشن شاد از بازار ,دانلود برنامه شاد از بازار ,دانلود پیام رسان شاد از بازار ,شبکه شاد آموزش و پرورش ,دانلود برنامه شاد آموزش پرورش Shad 2.3.1 ,دانلود برنامه شاد آموزش پرورش از کافه بازار ,نصب اپلیکیشن شاد اموزش و پرورش ,اپلیکیشن برنامه شاد ,